Bright Business

Nederlandse stinkarmband gaat de wereld over

Bright • 12 januari 2018 14:37 @Bright

Beeld ©

Voor Nederlandse startups is techbeurs CES in Las Vegas belangrijker dan ooit. Invi krijgt met zijn 'stinkbandje' veel aandacht.

Ruim 50 vernieuwende Nederlandse techbedrijven laten tijdens de CES in Las Vegas hun producten aan de wereld zien. De startups hopen op investeerders, winkels die hun producten willen verkopen en media-aandacht.

#MeToo

Over dat laatste valt weinig te klagen. Vooral de stinkarmband van Invi doet het goed bij de internationale techmedia. Het polsbandje heeft een geurcapsule, die een vieze stank kan verspreiden als je je onveilig voelt. Dat moet aanvallers afschrikken. 

Invi stond op de CES op uitnodiging van techplatform Bright en in samenwerking met StartupDelta. Door de prijs van 5000 euro konden oprichters Roel van der Kamp en Heleen Bouma een stand op de grootste techbeurs ter wereld huren en de reis betalen. We spraken Van der Kamp op de beursvloer:

Lees ook ons interview met Van der Kamp over Invi: "Sommigen vinden het ruiken naar zweetvoeten, de ander naar rotte eieren."

Bron • Bright.nl