Life

Bedrijven gaan los op Valentijnsdag: 'Onder wie wil jij liggen?'

13 februari 2017 14:48

Bedrijven gaan los op Valentijnsdag: 'Onder wie wil jij liggen?'
x

Bedrijven en reclamemakers grijpen Valentijnsdag maar wat graag aan om op een 'ludieke' manier hun boodschap te verkondigen. Cupido schuwt daarbij niet om alles uit de kast te halen. De flauwste boodschappen op een rij:

ANWB: voor als je pech hebt (in de liefde)

Het is tenslotte de dag van de liefde. En daarom helpt de wegenwacht op Valentijnsdag iedereen die met pech langs de weg staat. Ook niet-leden. Panne? Bellen kan, tweeten ook. Maar dan wel met de juiste hashtag.

Groupon: ik wil graag liggen onder.....

Groupon heeft bedacht hoe het fleecedekens op de dag van de romantiek onder de aandacht te brengen met de zin: 'Onder wie heb jij altijd al willen liggen?'

Tonzon: wij warmen je wel op

En partner met koude voeten? Verlos hem/haar dan met vloerisolatie, zegt dit bedrijf. Of deze reclame effectief is, valt te bezien aan de reacties onder het bericht: 'Je kunt ook gewoon sokken aan doen.'

Hooters: dé remedie tegen een gebroken mannen hart

De Amerikaanse restaurantketen Hooters gooit het over een andere boeg met de actie: verscheur een foto van je ex, dan geven de dames je wat lekkers.

Skidôme: lekker het ijs breken

Soms draait het niet om het beeld, maar vooral om de tekst: Hot date? Breek het ijs bij de indoor skibaan Skidôme.

Hema: voorzichtig aan met je Valentijn

Tot slot eentje van vorig jaar, maar hij blijft flauw.

 

Bron • RTL Z

Gerelateerde artikelen